Moto Guzzi V, quanto sei bella dal vivo! If you would like to take this specific bike for a test. VBobber è la moto dallo stile autentico per eccellenza, la preferita dei rider che cercano performance, estetica e musica in una moto e per farlo sono pronti a costruirsi un’amante su misura, in grado di sconvolgergli la vita. Escursione ruota posteriore.
The all-new Vrange included the mainstream-custom “Roamer,” and the more sinister “Bobber” with a more outlaw-looking blackout treatment. Not only was the chassis new, but MG built a brand-new 8cc engine with which to power this mid-size, standard cruiser.
Per questo quando parliamo di VIII siamo al cospetto di una nuova generazione e non di un semplice restyling, come qualcuno potrebbe immaginare. Due versioni, una moto autentica. Elegante e universale nella versione Roamer , o audace ed essenziale in veste Bobber, Vstupisce sempre. Con il suo classico design custom ma una maneggevolezza senza pari nel settore, la Vè un invito a partire, compatta ma adatta anche ai guidatori di più alta statura grazie alla migliorata ergonomia.
Evoluzione non rivoluzione. La Roamer e Bobber ora hanno due personalità distinte: una più turistica e l’altra più sportiva. IVA deducibile Prezzo finale offerto al pubblico, comprensivo di IVA, non vincolato all’acquisto di un finanziamento, a permuta o rottamazione.
Passaggio di proprietà e IPT esclusi.
PUNTA SULLA COPPIA Va bene, ma in soldoni? Nm già disponibili a quota 3. Ezio predicts the Roamer will appeal to an older demographic, while the fat-tyred Bobber will appeal to the younger crowd which is who he wants to attract and which may be why it’s the bike I was supplied for this test. Guzzi enthusiasts have ridden the big California as well as the small Nevada down busy city streets an with a few changes for luggage, on long and adventurous journeys.
V: Esteticamente molto bella, ma a mio avviso una moto sbagliatissima. Per chi dedice di acquistarle, 5euro di vantaggi. The Bobber and Roamer are essentially the same bike, based on the same new Vplatform, and sharing the same key parts, with a few changes to differentiate them.
Guzzi says each one has a different soul. The built didn’t sacrifice the rideability and soul of the VRoamer. Instea it enhanced the bike’s character and charm. The Data Controller wishes to process your personal data in order to give you access to the Website, for purposes strictly related to the online sale of products and the provision of online services offered from time to time by the site - in particular, to respond to your requests to receive information on products and services offered by the Data Controller, for the management of test ride. Comes with Owners Manual.
Will come with up to date Service. Usual Dealer Facilities. Part exchange considered. Finance details on request. The V9s use a new 853cc transverse V-twin motor that is both oil and air cooled.
The motor makes 55PS at 250rpm and 62Nm at 000rpm.
A year after the launch of the new Vmodels, Guzzi have given the pair a small tickle to address early concerns over comfort, and opened up a huge range of accessories. The Roamer now has a slightly different riding position, with the footpegs mounted 100mm farther back, and 35mm higher, changing the rider positioning for better control, and creating a little more room for taller riders. These two bikes are not cruisers but munch miles with ease. Ano, tentokrát jsme si dali dostaveníčko se dvěma pohlednými Italkami. Stylově u kavárny v areálu trojského zámku v Praze.
Test obou novinek jsme proto spojili s dobrou kávou a taky focením v klidném prostředí zámeckého parku. The VBobber offers a traditional minimalist Bobber themed version as the name suggested with all matte finishes. VRoamer è nata per viaggiare lontano anche con la fantasia.
Nessun commento:
Posta un commento
Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.